5 Ağu 2017

İsabey Bağevi Restaurant'da Güzel Bir Gün

Instagram'daki bu güzel paylaşımı ve değerli beğenileri için @margauxthecook 'a teşekkür ederiz. 



・・・
"Bir önceki veya bir sonraki uçağa binmeniz için müthiş bir yer var : 

İSABEY BAĞEVİ !

Yaz boyunca bir çok tatil beldesine İzmir havalimanından ulaşacağınızı düşünerek arabayla sadece 6-7 dakika uzaktaki müthiş bir bağevini paylaşmak istedim. .
.
Muazzam bir bahçesi, inanılmaz şarapları ve bence çok da zarif bir mönüsü var. Mönüye zarif diyerek geçmek istemiyorum ama dar vakitten dolayı sadece sıcak bir başlangıç tadabildim. Samimi söylüyorum böyle güzel çıtır bir parça baklava hamuruna sarılı kuzu eti, altında şahane diriliğini ve rengini korumuş ıspanak yatağı ve müthiş bir glaze sos beklemiyordum. Şefe özel bir teşekkür yolladım. .
.
isabey-bagevi-sevilen-sarap-baglari

Restaurant bölümünün yanısıra şarap tadımı yapabileceğiniz ve atıştırmalık sipariş edebileceğiniz bir de lounge kısmı var. Bağları güzelce gözlemleyebileceğiniz bir alanda.. Dış bölümü de var, pek keyifli.. Diler de keyfi daha da uzatmak isterseniz 2 tane de odaları var :)
.
Beni en çok mutlu eden bu bir saatlik süredeki çarpıcı noktaların başında gelen kısım ise ilgi.. Urla bağ rotasında bir kaç yerde kaybolduğunu hissettiğim o ilginin burada tüm samimiyetiyle duruyor olması müthiş. Bir kere herkes selam veriyor. Hakikaten kendini hoşgelmiş hissediyorsun, ne kadar güzel :) Az vaktim nasıl heryeri görmeye çalışmakla geçti tahmin edersiniz.. Resmen 3-4 kişi benimle beraber koşuşturdu.. Tüm bildiklerini paylaşan bu ekibe gönülden teşekkürler ! Zannediyorum @isabeybagevi 3.nesil tarafından işletiliyor şu an inşallah ödülleri bol yılları lezzetleri ve keyifleri bol misafirleri dolup taşar !"